Parerea mea despre Kimi ni todoke







Metoda de desen este foarte diferită de ceea ce am urmărit până acum și totuși am apreciat foarte mult, mi se pare ca se potrivește perfect cu personajele și cu aceasta poveste finuță de dragoste. Povestea începe cu o problema reala, o fata, Kuronumia (personajul principal), luată în derâdere, ocolită și pusă astfel într-un soi de izolare, temătoare, neștiind cum să se comporte cu adevărat în societate. Părea ca toate aveau să rămână astfel, asta pana când anumite persoane au dat la o parte bârfele, vorbele altora și au fost dispuși să vadă cu proprii ochi că lucrurile nu stau altfel, că aceasta este de fapt o fată blândă, timidă, cu atât de multă afecțiune și recunoștință de arătat apropiaților. Confesiunea acesteia mi-a mângâiat sufletul, atât de inocentă și emoționată! Îmi place cum lucrurile iau o întorsătură spre bine, lucruri care se schimbă treptat dar nu foarte brusc, făcând firul narativ și povestea să curgă lin.

Pe mine personal, seria m-a încântat și mă bucur că într-un final am ales sa o vizionez, sincer, a meritat!







Comentarii