Mahoutsukai no Yome





De când am văzut secvențe din această serie am știut pe loc că trebuie să îl văd cât mai repede. Nu am fost dezamăgită doar de faptul că aș fi preferat să existe mai multe episoade, să pot continua, practic, povestea alături de aceștia. Povestea a ajuns una dintre preferatele mele. Păstrează încă o adiere a misterului căci, nu toate lucrurile pe care ai fi dorit să le descoperi sunt scoase la iveală.
Totul începe trist, mai trist și rece de cât am putut să îmi imaginez, dar, totodată acesta a fost și motivul pentru care personajele noastre dragi au ajuns să facă parte unul în viața celuilalt prin... ei bine, cumpăratul unei vieți. Exact, Elias a oferit o sumă frumușică de bani pe Chise, mai bine spus pentru puterea dinăuntrul ei. De aici încep aventurile, experiențele și trezirea la viață a personajului feminin care îi devine atât de dragă „monstrului”. Este plin de magie, dragoni, creaturi scoase din povești, dar și trecutul trist al personajelor care își va face apariția odată cu trecerea episoadelor.
Eu aș revedea această serie în viitor, consider că merită.

Comentarii