Shingeki no kyojin




Sau Attack on Titan, după cum îl cunosc mulți. Voi începe sa spun, ca în cazul altor serii, cum că inițial nu i-am dat nici o șansă, până când hotărăsc că trebuie să îl urmăresc iar apoi sunt plăcut impresionată. Wow surpriză, nimic nou până acum. Primul episod a început frumos, genul la care nu te aștepți la ceea ce urmează, iar asta chiar din prima! Brutal, necenzurat, tragic, urmat de tocmai comportamentul uman, scapă cine poate, restul... Pot să spun că am fost foarte absorbită de serie încă din prima, ca mai apoi să urmăresc cu sufletul la gură fiecare episod, fiecare mister dezlegat, fiecare nouă bătălie. Aici aliații se transformă în dușmani iar statutul înseamnă putere, conduci marionete de teama sfârșitului și nu ai cum să nu dai peste experimente umane. Omenirea este îngrăjdită de ziduri mari și groase, venerate chiar pe post de Dumnezeu, în timp ce lumea largă este cel mai aproape un vis căci totul este învăluit în mister. Nimeni nu mai crede în oceane, râuri, tărâmuri înghețate sau deșert și doar câțiva oameni au curajul a păși în afara zidurilor în lupta lor pentru cercetare și libertate, în timp ce, fiecare ieșire are prețul ei scump. 
Sincer, consider că acest anime merită o șansă și chiar vă recomand cu căldură să îl urmăriți cât mai repede, să îl adăugați în listă. Eu în prezent aștept apariția noului sezon și sunt absolut nerăbdătoare! Cei ce la-ți văzut, ce părere aveți de acesta? 
Am să las mai jos o imagine meme cu personajul meu favorit și sper că veți înțelege, mai ales voi, cei care ați urmărit deja seria.


Găsită pe un grup de anime românia de pe platforma Facebook


Comentarii