Cum este Gugure! Kokkuri-san






Atunci când am văzut prima dată secvențe pe internet despre acestă serie, m-am așteptat sincer la altceva, ceva, să zicem mai asemănător cu Kamisama Hajimemashita, sau pe acolo.
Începutul a fost interesant și m-a făcut să mă aștept la mai multe, dar pe episod ce trece a devenit din ce în ce mai ciudat, la modul alien, asta fără glumă, plus problemele comportamentale sexiste ale majorității personajelor. Mă pot considera un client cam nesatisfăcut căci au rămas încă foarte multe lucruri vagi și aveam o altă imagine de final. Scenele de la sfârșit dau impresia de o continuare, dar având în vedere că ultimul episod a ieșit la finele anului 2014, cel mai probabil doar cu atât vom rămâne. Nu vreau să spun că este un anime rău, doar că nu este genul pentru care mi-aș mai oferi timpul în viitor cum am obiceiul cu altele, să le revăd.


Comentarii